Toggle Nav
Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Onze showroom

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kan je bestelling elke werkdag van 08.30 - 17.00 afhalen in onze showroom (gelegen in het industrieterrein van Berlaar: Hellegatstraat 5, 2590 Berlaar).

Is MarketOnWeb ook een winkel?

Neen, wij hebben wel een showroom. Een eventuele aankoop is hier wel absoluut mogelijk!

Aankopen in de showroom kunnen betaald worden met bancontact of contant.

Wil je graag langskomen?

Wij zijn elke werkdag open van 8.30 - 17.00 uur en gelegen te Hellegatstraat 5, 2590 Berlaar, België.

Heb je vragen over onze producten?

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, maak je best een afspraak via info@marketonweb.be of +323 480 80 92.

Dan kan onze productspecialist al jouw vragen beantwoorden. 

Zijn de producten op onze webshop steeds in voorraad?

Alle producten die op de webshop staan zijn in voorraad, tenzij erbij vermeld wordt dat deze "niet in voorraad" zijn.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Neen, dit is niet nodig. Je kan ook bestellen zonder account.

Het voordeel van een account is dat je achteraf je bestelling kan opvolgen en kan bekijken wat je besteld had.

 

Betalen en verzenden:

Is betalen achteraf mogelijk?

Ja, dit is mogelijk indien je voor de betaalmethode 'Klarna Pay Later' kiest.

Waar vind ik mijn factuur?

Je vind je factuur terug in de bevestigingsmail van je bestelling.

Heb je deze mail niet ontvangen? Contacteer ons op info@marketonweb.be en we helpen je graag verder.

In welke landen leveren wij?

Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk.

Onze leveringskosten zijn:

  • België gratis vanaf €40
      • Afhaalpunt/pakjesautomaat: €3,99
      • Thuislevering: €4,99
  • Nederland gratis vanaf €50
      • Afhaalpunt: €3,99
      • Thuislevering: €5,99
  • Frankrijk gratis vanaf €70
      • Afhaalpunt: €6,99
      • Thuislevering: €8,99
  • Duitsland gratis vanaf €50
      • Afhaalpunt: €3,99
      • Thuislevering: €5,99
  • Oostenrijk gratis vanaf €70
      • Afhaalpunt: €3,99
      • Thuislevering: €5,99

Wat zijn de verschillende verzendmethodes?

  • Alle pakketten kleiner dan 150 cm worden verzonden met DPD.
  • Pakketten groter dan 150 cm worden verzonden met UPS.
  • Pakketten die worden geleverd in een afhaalpunt of pakjesautomaat worden geleverd met bpost in België.
  • Pakketten die worden geleverd in een afhaalpunt worden geleverd met DPD in Nederland en Frankrijk.

Voor 17u besteld en betaald is dezelfde dag nog verzonden!

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt een automatische e-mail met de track-&-trace van je zending als je pakketje is aangekomen bij onze vervoerder.

Hoe kan ik betalen en is dit veilig?

Betaal steeds veilig bij MarketOnWeb!

Betalen gebeurd bij ons via een beveiligd platform.

Meer info over veilig betalen vind je bij Veilig betalen bij MarketOnWeb.

Voor 17.00 uur besteld en betaald, is de volgende werkdag geleverd in BELGIE!

 

Retourneren of beschadiging:

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

De klant heeft het recht om af te zien van de aankoop binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering.

Retourneren is steeds op kosten van de klant en het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn.

Je kan retourneren op eigen kracht of met een retouretiket dat je bij onze webshop aanvraagt.

Kosten retouretiket:

  • België = € 5
  • Nederland en Frankrijk = € 10

Je kan een retouretiket aanvragen door een mailtje te sturen naar info@marketonweb.be.

Meer informatie over ons retourbeleid vind je bij Annuleren, retourneren en ruilen.

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

We doen er alles aan om jouw retour terug te betalen binnen 3 werkdagen na ontvangst.

De terugbetaling zal ten laatste plaatsvinden binnen de 14 dagen nadat wij de retour ontvangen hebben.

Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde rekening als waarmee de bestelling betaald is.

Mijn aankoop is beschadigd, wat moet ik doen?

Indien je aankoop schade vertoont, kan je ons dit laten weten door een mail te sturen naar info@marketonweb.be.

Stuur enkele foto’s mee van de beschadiging, zodat wij meteen weten waar het over gaat en je spoedig kunnen verder helpen.

Mijn bestelling is niet volledig, wat nu?

Heb je niet alles ontvangen wat je besteld had? Neem even een foto van wat je ontvangen hebt en bezorg het ons via mail naar info@marketonweb.be.

Vermeld hierbij zeker welk onderdeel ontbreekt.

We helpen je zo snel mogelijk verder om het ontbrekende onderdeel te bezorgen.

Opgelet: Heb je meerdere items besteld die sterk verschillen qua afmetingen? Dan kan het zijn dat jouw bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd.

Voorbeeld: Je bestelt een lang product (zoals een telescoopsteel of vloerwisser) in combinatie met een breed product (zoals een druksproeier of een emmer). Een goed voorbeeld is de dakreinigerset die zowel een telescoopsteel als een druksproeier bevat.

Ragebol of combi-inwasser niet ontvangen?

Heb je een telescoopsteel besteld in combinatie met een ragebol of combi-inwasser?

Dan is het mogelijk dat deze opzetstukken in de doos blijven vastzitten wanneer je de steel eruit schuift. Hierdoor lijkt het alsof deze opzetstukken niet geleverd zijn.

Wij raden aan om de doos aan beide zijden open te doen en erdoor te kijken. Meestal blijkt de ragebol of inwasser dan toch aanwezig te zijn in de doos.

Indien niet, aarzel dan niet om ons te contacteren!

 

Nog vragen? Bel ons op het nummer +323 480 80 92 of contacteer ons via contactinformatie!

Helpdesk